bébi, fotó, főzöcske

Delicio

Delicio

Konyhakiállítás

2010. május 14. - Delicio

Május 7-9. Papp László aréna 10-18 óra

Az első kiállításom kiállítóként.

Reggel etetés, 10-fél 11 etetés, majd irány az aréna. A pénteket a bébi végig velem töltötte, mert az apja dolgozott (azt is kell szegénynek valamikor).

Most volt az első alkalom, hogy egyedül mentem vele, a babkocsival és az autóval egyszerre.

Ki is borultam... Valószínűleg a kiállításra való készülés miatt amúgy is totál stresszes állapotban voltam. A babakocsi, két ülőpárna, kaspó, művirág és zacskó a kézben, lépcsőn való lemászás, autó kinyitás és a gyerekülés levétele  a babakocsiról kicsit soknak bizonyult.

Fél órán keresztül küzdöttem az üléssel és csak nem bírt elszakadni a babakocsitól. 20 perc után már patakokban folyt rólam a víz, könnyes szemmel, teljesen kiborulva hívtam a férfit a háznál, hogy segítsen... Szegénykém bicajjal jött, hogy megmentsen. Meg is tette! Sose felejtem el, ahogy bekerékpározott az utcába!

Azt hiszem ez a fél óra volt, ami az egész hétvégére lefárasztott.

A maradék 2 napon már hárman szerveztük össze a dolgokat. Én dolgoztam és szoptattam, apa pedig bébiszittelt.

A kiállítás jól sikerült, élvezetes volt és a sok ember között ki lehetett kapcsolódni. Prüntyi is jól bírta mind a 3 napot. Vasárnap az apjával volt otthon , csak a délutánt töltötte a konyhavilág megismerésével.

Azt hiszem ez lesz az a része a lakásnak, ahol a leg otthonosabban fog mozogni, amint elindul.

A bejegyzés trackback címe:

https://delicio.blog.hu/api/trackback/id/tr132004094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása