bébi, fotó, főzöcske

Delicio

Delicio

2010/2011 Szilveszter

2011. január 02. - Delicio

Nem voltak hosszas előkészületek, nem voltak tervezgetések. Egyszerűen csak arra vágytam, talán mondhatom a család nevében, hogy arra vágytunk, hogy otthon együtt nyugalomban töltsük el a szilveszter estét. Ms Mininek hasonlóan telt a napja, mint általában. Azt leszámítva, hogy sütöttem túrós rudat margarin helyett olajjal és teljes kiőrlésű lisztből, amivel őt is megkínáltam. Azt hiszem nem mondok újat azzal, hogy ízlett neki és szívesen csócsálódott a keményre sütött rudakon.

Sokat játszottunk, olvastunk aztán menetrendszerűen este 8-kor lefektettük a bébit , mi meg két üveg pezsgővel vártuk az új évet. Az első üveget már 8-kor kibontattam... Az első poharat fel is rúgtam a gyors ivászat örömére, így a készletünk tovább apadt. Legalább lehet mit vásárolni.

A filmfelhozatal/ műsor katasztrófális volt, de legalább a pezsgő finom volt, így nehezen de kihúztuk éjfélig.

Aztán irány az ágy, hiszen reggel 7-kor Ms Mini újra hadba állt.

Happy New Year!

A bejegyzés trackback címe:

https://delicio.blog.hu/api/trackback/id/tr382606489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása