bébi, fotó, főzöcske

Delicio

Delicio

Zellerkrémleves

2015. március 20. - Delicio

Szeretem a krémleveseket, mert sokszor elég hozzá egy-két zöldség egy leveskocka és egy botmixer. Könnyű, finom és gyorsan el is készíthető. Időtől és éhségtől függetlenül lehet egy kellemes vacsora a családnak, vagy egy könnyed előétel, éhségcsináló valami nehezebb húsétel előtt. De egy diétába is jó beilleszthető, hiszen tiszta zöldség és fehérje, attól függően, hogy milyen kiegészítőket választunk hozzá. 
zellerkremlevesw.jpg

Eredetileg zelleres sajtkrémlevesnek indult a recept alapján, de végül nem került bele annyi sajt és reszelt sajt helyett ráadásul sajtkrémet nyomtam bele.

Hozzávalók:

1 nagy fej vöröshagyma, 4 ek olaj, 1 nagy zellergumó, só, bors, fél citrom leve, eredetileg 30 dkg füstölt sajt, és szárított sonka a chipshez

Míg a hagymát megpucoltam és felaprítottam, addig az olajat felhevítettem egy lábasban. Apró kockára vágtam a hagymát és üvegesre pároltam. Ezek után hozzáadtam a felkockázott zellert és annyi vízzel öntöttem fel, hogy ellepje. Puhára pároltam, leturmixoltam, sóztam, borsoztam, belefacsartam a citrom levét és hozzá adtam egy fél tubus krémsajtot. Sűrűség szerint lehet, hogy még vízzel higítani kell a levest. Zellerzölddel ízesítettem még, plusz a felaprított pirított sonkachipssel díszítettem a tetejét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://delicio.blog.hu/api/trackback/id/tr237286615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása