bébi, fotó, főzöcske

Delicio

Delicio

Joghurtos muffin

2010. április 10. - Delicio

Mr. nagyon szereti a muffinokat, főleg a csokisokat. Újabban megint kedvem támadt sütögetni, így gondoltam szép lassan elindulok vissza az útra, amiről jó pár hónapja letévedtem.

Sok minden nem volt itthon, de azért liszt, cukor, tojás és olaj azért a legtöbb esetben nálunk is megtalálható. A recept, amit találtam nem is kívánt sokkal többet. Na jó, kis extra egy doboz joghurt volt, amiből a sima verzió nem mindig akad a hűtőben. De most kivételesen egy el nem fogyasztott activia várt a sorsára a tojás mellett.

150 g cukrot elkeverünk 1 tojással, 75 ml olajjal egy vaníliás cukorral és 150 g joghurttal.

Majd hozzákeverek 200 g lisztet és 1 tk. sütőport kis sót és a legvégén belekeverünk apróra vágott étcsokoládét (ízlés szerint).

Én raktam bele citromhéjat, illetve másnap, amikor az már nem volt, narancshéjat.

180 fokon kb. 20 percig sütjük.

(Utólag belegondolva, hasonló mennyiségekkel szoktam készíteni a csoki muffint is.)

Mivel vendégek is jöttek a megsütött két adag percek alatt eltűnt, így gondolván Mr. étvágyára nekiálltam még egy tepsi muffinnak. Mivel azonban bölcsen csak egy doboz joghurtot vásároltam, nem volt más itthon egy málnáson kívül, kénytelen voltam azt elhasználni. Először jó ötletnek tűnt. Csokoláé, málna - egész jó kombináció , láttam már egy pár híres csokoládémárka táblás kiszereléseiben ezt a párosítást.

Abba azonban nem gondoltam bele, hogy a joghurt cukrozott, így a végeredmény nekem túl édes lett. Mr-nek azonban nagyon ízlett, egyáltalán nem találta édesnek.

Legközelebb ha ilyesmit szeretnék készíteni, biztos, hogy friss / fagyasztott epret vagy málnát összeturmixolok és azt keverem el sima joghurttal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://delicio.blog.hu/api/trackback/id/tr591910581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása